GY.I.K.

Minden, amit tudnod kell a Fiftififti randikról (VillámCset Randi, GasztroRandi, Randi Hajó, stb.)

Mik ezek a rendvezvények?

A FiftiFifti randik lényege, hogy jó hangulatú rendezvényeken személyesen találkozhassanak egymással korban összeillő társkeresők. Unod az online ismerkedéssel együtt járó végtelen hosszú – és legtöbbször teljesen értelmetlen – levelezést? Eleged van abból, hogy hetekig várj, mire összejön egy randi? Nálunk egy rendezvény során 7-10 lehetséges jelölttel is beszélgethetsz, így sokkal gyorsabb, és kevésbé macerás, mint az online társkeresés. A rendezvény végén egy lapon bejelölheted, hogy kivel szeretnél még beszélgetni, és ha kölcsönös egyezés van, egy napon belül megkapod az illető elérhetőségeit. Innentől kezdve csak rajtatok múlik, hogy lesz-e folytatás. A Randi Hajón minimum 30, korban hozzád illő társkeresővel találkozhatsz!

A rendezvények ciki- és beégésmentesek, hiszen csak azok kapják meg az elérhetőségeidet, akiknek szintén szimpatikus vagy, illetve akinél nincs kölcsönös szimpátia, az nem fogja megtudni, hogy Te bejelölted.

Milyen randik vannak?

Jelenleg ezek közül választhatsz: VillámCset, GasztroRandi, Randi Hajó, Könyv&Tapas Randi – a részletekért kattints a főoldalra, vagy kattints ide>>>

Mi van, ha senki sem tetszik?

Nagyon ritka az, ha valaki egyáltalán senkit sem jelöl be. Ha nagyon aggódsz, gyere el a VillámCsetre, hiszen ott Nemtetszési Garanciát adunk – ha senkit nem jelölsz, akkor a következő VillámCset számodra ingyenes! (Ezt a garanciát jelenleg a harmincas korosztálynak tudjuk biztosítani.) Garanciánk személyenként összesen egyszer használható fel. A Nemtetszési Garanciát 6 hónapon belül kell felhasználnod! Garanciánk csak akkor érvényesíthető, ha randi után a Randiszervező online felületén minden résztvevőt “nem tetszik”-kel jelölsz!

garancia

Ahol ezt a pecsétet látod, ott egyszer élhetsz a garancia lehetőségével.

 

Kérek kedvezményt a randi árából!

Semmi akadálya! Keresd a Koránkelő Kedvezmény piktogrammal és felirattal ellátott randikat!

korán

koránkelő

Ha ezt a madarat látod, az jó jel! 🙂 Egyrészt időben vagy, másrészt kedvezményes áron jelentkezhetsz a randira!

Milyen korosztály vesz részt a randikon?

Jelenleg a harmincas és a negyvenes korosztálynak szervezünk rendezvényeket.

Korom alapján nem férek be az adott korosztályba, viszont én mégiscsak oda szeretnék menni.

Azért javasoljuk, hogy a Te korosztályod randiján vegyél részt, mert így Te sem fogsz csalódni, ha senki sem jelöl épp a korod miatt, vagy utólag egy randin mondja azt neked, hogy fiatalabbakkal szeretne ismerkedni – azzal a korosztállyal, amelyre jelentkezett.

Láthatom a résztvevők fotóit előzetesen? Az alapján majd én eldöntöm, elmegyek-e a randira vagy sem.

Nem, nem láthatod. A “zsákbamacska” a rendezvények alaptulajdonsága, a személyes vonzalmat és szimpátiát úgysem lehet teljesen fotó alapján megsaccolni. Ha szeretnél találkozás előtt fotót látni, javasoljuk az online társkeresést és a társkereső irodákat!

 

italkártyák

Italkártyák – válassz kávét vagy üdítőt!

Miért kell előre kifizetnem a részvételi díjat?

Rendezvényeinken jelenleg kizárólag előre fizetéssel tudsz résztvenni. A befizetett díj számunkra egyfajta garancia arra nézve, hogy el is fogsz jönni a rendezvényre. Így tudjuk biztosítani az 50%-os nő-férfi arányt.

Bankkártyával kell fizetni?! Az biztonságos?

Bankkártyás fizetési rendszerünket a CIB Bank szolgáltatja, amely abszolút biztonságos fizetést tesz lehetővé, legyen akár Visa, akár Maestro típusú a kártyád. Befizetéseddel egy időben számládat is megkapod letölthető formátumban. Jelentkezéseddel együtt kapsz egy regisztrációs jelszót is, így legközelebb nem kell annyi adatot kitöltened!

banki-fizetes

Részletes bankkártyás fizetési tájékoztató

Részletes bankkártyás fizetési tájékoztató

KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni? A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre? Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni? Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni? Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata? A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól? Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás? A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció? Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.  

Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.  

Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.  

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén? A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.  

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén? A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.  

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés? Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.  

BIZTONSÁG  

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna? Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.  

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált? Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.  

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód? A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.  

Mit jelent a Verified by Visa? A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.  

Mit jelent a Mastercard SecureCode? A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód? MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Utalással nem lehet fizetni?

De, lehet, viszont mivel ez esetben több munkánk van a jelentkezéseddel, ezért plusz 500 Ft-os adminisztrációs díjat számítunk fel és a számládat sem kapod meg azonnal letölthető online formátumban. (Ha előre jelzed, akkor a randi helyszínén tudod átvenni.) Ha mégis utalással szeretnél fizetni, hiába tudod az utalási adatokat, NE utalj azonnal! Először mindenképpen kérdezd meg az info (kukac) fiftififti (pont) hu címen, hogy beférsz-e még a csapatba, hiszen lehet, hogy mire beérkezik utalási díjad, addigra már beelőznek a bankkártyás fizetők, éppen ezért muszáj tudnunk, hogy fenntartsunk-e egy helyet vagy sem. Mivel a gyorsaság miatt a bankkártyások előnyt élveznek, ezért javasoljuk, fizess kártyával a CIB biztonságos rendszerén keresztül!

Készpénzzel a helyszínen lehet fizetni?

Nem. Lásd a fentieket.

Várólistára kerültem – ez mit jelent?

Ez csupán annyit jelent, hogy odafigyelünk az ígért 50-50%-os férfi-nő arányokra. Ha éppen több férfi van a listánkon, akkor a következő férfi jelentkezőknek várniuk kell, hogy legyen hely, és ez nők esetén is igaz természetesen. Amint lekerülsz a várólistáról, értesítünk, ekkor fontos, hogy az emailben található linken azonnal fizesd be a részvételi díjadat, így biztosítva a helyedet a randin!

Visszakaphatom a pénzemet, ha lemondom a részvételemet?

Ha időben mondod le, akkor természetesen visszakapod, csak az utalás banki költségét vonjuk le (500 Ft). Időben alatt azt értjük, hogy legalább 48 órával a rendezvény előtt. Küldhetsz magad helyett ismerőst, barátnőt (ugyanabból a korosztályból, ugyanolyan neműt, mint Te és természetesen egyedülállót), így nem vész el a pénzed. Ha ezt nem tudod megtenni, akkor sajnos elvész. 🙁

Kik vannak ezeken a rendezvényeken?

Többségében (nem beszélgettünk el mindenkivel egyesével) jófej, komoly párkapcsolatot kereső emberek szoktak eljönni. Van köztük cégvezető, könyvelő, grafikus, dizájner, pénzügyes, hr-es, és még ki tudja: érdekes társaság, az a lényeg. Kinézetre teljesen vegyes: van, aki nagyon fog tetszeni, van, aki nagyon nem. Ízlések és pofonok, nemde? (Igen, jó nők és jó pasik is vannak köztük, ha erre vagy kíváncsi!)

villámcset

A hírhedt csengő

Mi a sikerráta?

Egy szervezett randi esetében a sikerráta az, hogy hány kölcsönös egyezés van – minél több embernek van közös találata, annál jobb, hiszen annál több egymásnak tetsző embert tudtunk összehozni. Ez a ráta általában 60-70%-os. Ekkora az esélye annak az eddigiek alapján, hogy kölcsönös egyezésed lesz. Volt olyan is, aki lelkendezve felhívott bennünket a randi után egy héttel, hogy már a szülőknek is be vannak mutatva azzal, akivel nálunk ismerkedtek 🙂

Lett kölcsönös egyezésem, mégsem keres az illető. Miért?

Valószínűleg azért, mert mással is volt kölcsönös egyezése, és vele randizott először és talán már alakul is valami. 🙁 Van ilyen, ne csüggedj!

Meg fogom tudni, hogy ki talált szimpatikusnak, még akkor is, ha én őt nem jelöltem be?

A válasz egyértelműen nem. Kizárólag kölcsönös egyezés alapján tudod meg, ki talált szimpatikusnak téged, mint ahogy az elérhetőségeit is csak akkor kapod meg. Ez így fair.

Megtudhatom, hogy annak, akivel volt kölcsönös egyezésem, mással is volt-e?

Természetesen a válasz megint csak nem.

Meggondolhatom magam a rendezvény után, hogy kit akarok bejelölni?

Nem, nem telefonálhatsz vagy emailezhetsz másnap, hogy meggondoltad magad, és mégis még inkább bejelölnéd Jucit vagy Tomit is. Az első benyomás számít, ha valakinél bizonytalan vagy, inkább jelöld be ott rögtön, a helyszínen. Másnap módosításra már nincs lehetőség. Még mindig könnyebb azt megírni a másiknak, hogy mégsem szeretnél vele találkozni, mint azon rágódni, hogy miért nem jelölted be.

Helycsere

Helycsere

Van még kérdés? Gyere el!>>>